Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Πόσο καλή είναι η εξυπηρέτηση των πελατών σας;

Το διαθέσιμο αγοραστικό εισόδημα
μειώνεται, ο ανταγωνισμός είναι έντονος, τα 

διαφημιστικά έξοδα έχουν συρρικνωθεί, οι πελάτες έχουν κακή ψυχολογία, είναι δυσεύρετοι και ωστόσο αρκετοί αποφασίζουν να επιλέξουν την επιχείρηση σας!

Και μετά; Το 68% των πελατών αποφασίζει να αλλάξει εταιρεία (κατάστημα, σημείο πώλησης, εταιρεία Β2Β κλπ) λόγω κακής εξυπηρέτησης, χωρίς φυσικά ποτέ να μάθετε τους λόγους. Και τα κακά νέα δεν τελειώνουν εκεί!
Οι έρευνες τονίζουν ότι θα μεταφέρει και την κακή εμπειρία (προφορικά ή μέσω social media) και σε 7-12 φίλους= δυνητικούς πελάτες και αυτοί με την σειρά τους σε άλλους 3-5 δικούς τους φίλους! Συνεπώς μια κακή εξυπηρέτηση «κοστίζει» 1+9+5= 15 πελάτες!!

Ποια είναι όμως τα 10 χειρότερα λάθη που διώχνουν πελάτες από την επιχείρηση;

  1. Άγνοια της σειράς προσέλευσης και εξυπηρέτησης των πελατών
  2. Έλλειψη οπτικής επαφής – καλωσορίσματος των πελατών
  3. Απουσία τρόπων καλής συμπεριφοράς και «αναγνώρισης» του πελάτη
  4. Κακή διάθεση του προσωπικού που αντιμετωπίζει πελάτες ως «ενόχληση»
  5. άσχημη συμπεριφορά μεταξύ των εργαζόμενων, μπροστά στον πελάτη
  6. άγνοια των λειτουργιών και πλεονεκτημάτων των προϊόντων και υπηρεσιών
  7. Απουσία της μαγικής λέξης «ευχαριστούμε» στην διάρκεια της εξυπηρέτησης
  8. Αδυναμία διαχείρισης βασικών παραπόνων δυσαρεστημένων πελατών
  9. Μηδαμινή χρήση της «συγνώμης» στην διάρκεια προβλήματος στην εξυπηρέτηση
  10. Άγνοια καλών πρακτικών μετά την πώληση, για να επιστρέψει ο πελάτης στην επιχείρηση


ΥΓ «ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες»! Είναι μια ανάγκη το να ελέγχει κανείς τα χαρτονομίσματα του πελάτη μπροστά του, 2 και 3 φορές. Το ταμείο όμως δεν είναι η Τράπεζα της Ελλάδας! Δώστε τα ρέστα με τον ίδιο τρόπο! Θα εκτιμηθεί πολύ η στάση σας! Κάντε τον κάθε πελάτη σας χωριστά, να νιώσει μοναδικός στην «επίσκεψη» του (προσωπική, τηλεφωνική, ηλεκτρονική) στην επιχείρηση σας!
Έχετε στην διάθεση σας δύο λύσεις: εκπαιδεύστε κατάλληλα το προσωπικό σας και επιμείνετε στην πελατοκεντρική προσέγγιση ή επιλέξτε υποψηφίους με την κατάλληλη πελατοκεντρική συμπεριφορά 

Εκπαιδευτικές ενδοεταιρικές προτάσεις από την Ανάδειξη

«Τεχνικές Άριστης Εξυπηρέτησης στο Κατάστημα»

«Τεχνικές Άριστης Προσωπικής, Γραπτής & Τηλεφωνικής Επικοινωνίας
με Πελάτες»

«Τεχνικές Διαχείρισης Παραπόνων & Δύσκολων Πελατών»


επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες

www.anadeixi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου